Slack

Z Gamepedia Help Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
IRC hydra.png
Dołącz do oficjalnego kanału komunikacyjnego Gamepedii. Uzyskaj zaproszenie pod tym linkiem.

Ponieważ wiki nie jest zawsze dobrym miejscem na długą wymianę zdań, został utworzony kanał komunikacyjny dla wszystkich współtwórców Gamepedii.

Wiele administratorów, opiekunów wiki, oraz pracowników Gamepedii uczęszcza ten kanał. Każdy użytkownik Gamepedii jest na nim mile widziany. Kanały są używane w celu dyskusji problemów bądź sugestii na temat różnych wiki na Gamepedii, wymiany informacji na różne tematy związane z Gamepedią czy też także w celu swobodnego czatowania z innymi użytkownikami.

Przydatne informacje[edytuj | edytuj kod]

  • Większość użytkowników zwyczajnie nie wykazuje się aktywnością na czatach gdy nie jest to potrzebne. Nie ma żadnego wymagania aby użytkownicy czatowali bądź nawet odpowiadali na wiadomości.
  • Jeżeli masz pytanie, po prostu je zadaj. Często nie dostaniesz odpowiedzi od razu, co nie oznacza że Ciebie zignorowano, użytkownicy mogą być po prostu zajęci i postarają się odpowiedzieć w wolnym czasie.

Inne kanały[edytuj | edytuj kod]

Przycisk Channels
  • Na Slacku Gamepedii znajdziesz wiele kanałów przeróżnych wiki Gamepedii – aby znaleźć inne kanały, kliknij przycisk „Channels”, jeżeli nie znajdziesz tam kanału, którego szukasz, możesz go utworzyć!